Cause it's saturday, ain't nobody here to take

Vaknade upp imorse och insåg att det var strålande sol ute vilket gjorde att jag snabbt hoppade in i duschen och gjorde mig klar för att sedan dra iväg och kika på en lägenhet som hade visning idag, de sa att jag gjorde ett bra intryck och att de lämnar besked på måndag. Jag säger bara, ge mig! Sedan gled jag vidare in mot stan för att där möta upp ems och hennes kompisar hemifrån, vi käkade och så innan jag mötte upp ellen på stureplan för att kika på en balklänning åt henne och sedan gå i lite ytterligare affärer då jag INTE skulle handla nått, vilket slutade med att jag köpte två kavajer, ett par jeans åh strumpor, vilket också var nödvändigt. Snart ska vi laga lite käk innan vi drar vidare mot härligt umgänge där de väntas förfest! pusss&haipah

               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0