Men det blir bättre om vi är tillsammans, så mycket bättre för oss allesammans

Fredagen var svin kul med härliga brudar, mycket dans och skön musik åh man fick nog lite för mycket av det goda i sig, tror vi alla fick det! Den var jävligt händelserik och igår mådde man precis som man förtjänade det, men det var det verkligen värt! 

Igårkväll drog vi också ut och det var riktigt najs, det är alltid lika händelserikt när man går ut och jag är övertygad om att det kommer bli en sjukt kul tid i denna stad. Igår stötte jag även på en kille i trappen, han säger inget utan bara tittar på mig innan han tar tag i mig och pussar mig. Jag knuffar undan honom och undrar över vad som egentligen hände. Sedan på tunnelbanan hade jag tydligen pratat om heffaklumpar och att jag skulle flyga på en sån istället för att ta tuben, jag skyller på att man dricker för mycket här då det är 25:an. Men haipah gottfolk, vi gillar det!

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0