underbyxer åh fotpösar

Idag kom jag tillbaka till sthlm efter ett par härliga dagar i sundsvall med härligt sällskap, god mat, hockeyrumpor åh allmänt mys! Jag tror jag också måste ta och lära mig sån där hockeystopp så jag också kan va lika cool eller iaf kunna stanna på ett par skridskor iaf, så kan jag styla för alla 08or sedan. Denna kväll har spenderats på va-de-nu-hette igen, nånting med 60 vare iaf vilket var riktigt najsigt! När vi väl skulle dra hem så upptäckte ems att hon tappat bort plånboken och vi fick vända men när vi väl var påväg tillbaka så hittade hon den i bröstfickan och vi med lättnad kunde ta oss hemåt igen. Någonting man kan undra över är ju var mina blåmärken kmr ifrån, hm. Fast jag vet, åh du också! Iaf så går mitt nyårslöfte bra, hittills iaf och jag är ju egentligen sjukt inställd på att klara det nu så! Nu väntas bingen så godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0