it's some party time

Var på massage tidigare, började med att vi kom in dit & jag var den enda som valde nacken istället för fötterna. Så alla gick upp en våning medans jag fick gå ner en våning med en kille, han snackade knappt engelska men fick fram "ju waaant only back massage?" då jag snabbt svarade "yes, only the neck." & dra på trissor vilken man, han tog på mig som jag aldrig blivit tagen, du vet när ja var på bali.. nejdå men det blev en riktigt jävla skön massage för 50spänn och då blev de överkroppen. Så blonda älsklingen där hemma, när jag kmr hem SKA jag ha massage, jappjapp! Nu regnar & åskar det för fullt, vafan! Aja , ska skåla vidare! SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0