En kvinnas doft



Jag antar att det inte bara är jag som älskar parfymer. För mig kan en doft förändra både mitt humör och karaktär. Det vill säga att jag gillar att ha olika dofter vid olika tillfällen som ger en karaktär beroende på mitt humör. Samtidigt som jag kan bli lite irriterad på en person som för mig bär helt fel parfym, för jag är själv inget fan av så kallade smällkaramell eller puderpuff parfymer om ni förstår vad jag menar. Jag föredrar då hellre en dov doft med lite kraft i, lite som Giorgio Armani, Calvin Klein, Paco Rabanne eller Diesel. Så tomten, nu vet du vad jag vill ha så snälla du, ge mig en fin mystisk, fräsch, sensuell doft i julklapp! Tack på förhand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0