ååh



Drömde att jag vann tjugofem miljoner och vaknade upp med ett leende på läpparna imorse som försvann lika fort när jag insåg sanningen. Då jag bara låg i min helt vanliga säng här i helt vanliga stockholm. Det finns så mycket jag skulle göra för dessa pengar. Bland annat skulle jag köpa mig ett hus i the california land, fast har dock inte bestämt än om de blir san francisco eller los angeles. Då båda dessa städer är helt underbara! Sen skulle jag ge bort massvis med pengar till min familj.

Samt ge bort en hel del till forskningen av den dummaste och hemskaste sjukdomen i hela världen, cancerforskningen! Ni måste hitta ett botemedel NU och även göra världen mer vänlig för allt, hur nu man ska lyckas med det.
haipah gottfolk!

Kommentarer
Postat av: emelie

svar; tack så hemskt mkt =D glädjer mig.

2011-09-28 @ 12:58:26
URL: http://emsiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0