this is my weekend

 
Fredagen började med att jag drog direkt & mötte upp brudarna efter jobbet, vi drog till nivå där vi tjugo över tre drog igång med det alkoholhaltiga. Efter ett bra tag där drog vi till grönan för att ännu en gång se en helt fucking bra konsert av veronica maggio! Kvällen fortsatte sedan till nivå igen & därefter till club kg på debaser för att ha en jäkligt bra utgång där.

Bakis vaknade jag upp och blev lite väl sen för att mötta upp sis' på stan innan jag stressande tog mig till södertälje för en ny kväll med alkoholhaltigt. Där började kvällen hos emma innan vi åkte upp till torekällberget för 3-rätters & godricka med jobbet. Var faktiskt riktigt trevligt men alla fick nog i sig lite väl mycket. Därefter åkte vi ner för att dansa loss på 550 med grym musik & drog sedan vidare till flamingo som oxå var ett bra ställe.

Kvällen avslutades i emmas soffa där jag imorse vaknade upp lite väl bakis som fortfarande inte gått över. Ständig huvudvärk & illamående är vad denna dag bestått av. hejhej bakfylla

Trackback
RSS 2.0