När längdskidåkning blev hippt



Ett av mina nyårslöften var att jag skulle bli nyttigare & tänka mer på träning. Jag läste även nått om att en av den bästa sporten jag hållit på med, alltså tidernas småtöntiga folksport nu har tagit klivit in i facket hipsterhobby & förvandlats till säsongens trendigaste träningsformer. Så nu fattas det väl bara en begränsad upplaga av vallaklossar från Chanel;) Närå, men nog är längdskidor jobbigt, då du använder varenda muskel i kroppen, samtidigt som det sätter konditionen på prov & sen är det ju sjukt roligt oxå! Så nu hoppas jag att det antingen kommer massa snö eller att det blir sommar, så man kan åka rullskidor iaf! katshing  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0